Obsługa serwisu
Wszystkie zamówienia w sklepie e-espresso.pl są realizowane w dni robocze, tzn. od poniedziałku do piątku.
W przypadku gdy Klient złoży zamówienie w dzień wolny od pracy - sklep zacznie je realizować w najbliższy dzień roboczy.
W przypadku gdy Klient wybierze przelew bankowy lub płatność elektroniczną (Dotpay, Paypal lub mTransfer) a zamówiony produkt będzie niedostępny na stanie magazynowym - wtedy sklep e-espresso.pl informuje Klienta o zaistniałej sytuacji a Klient podejmuje decyzje:
czy czeka aż produkt będzie dostępny lub rezygnuje z zamówienia.
W takiej sytuacji sklep e-espresso.pl natychmist odsyła na podany przez Klienta numer konta całą kwotę, którą wpłacił.
Sklep internetowy e-espresso.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem strony internetowej www.e-espresso.pl
Sklep internetowy e-espresso.pl zastrzega sobie prawo do wszelkich zmian produktów, ich cen oraz promocji znajdujących się w ofercie.