Zwroty i reklamacje
Zwroty produktów
Każdy produkt, który został zakupiony w sklepie internetowym e-espresso.pll możecie Państwo zwrócić w ciągu 10 dni od daty zakupu.
W takim przypadku zakupiony towar nie może nosić najmniejszych śladów użytkowania tzn. odsyłacie go Państwo w oryginalnym pudełku oraz z kompletną jego zawartością
Towar zamawiany na specjalne zamówienie nie podlega zwrotowi.
Zwrot pieniędzy
Sklep e-espresso.pl gwarantuje (w ciągu 14 dni od daty anulowania zamówienia) całkowity zwrot pieniędzy równy wartości zamówienia wraz z kosztami wysyłki do klienta.
Reklamacje
1. Wszelkie produkty sprzedawane przez sklep e-espresso.pl są produktami fabrycznie nowymi.
Produkty posiadają gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski.
2. W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych gwarantujemy ich wymianę
na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
W przypadku wyczerpania zapasów, sklep gwarantuje zamianę na inne produkty bądź ekwiwalent pieniężny w wysokości zamówionego towaru.
3. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient zauważy w nim wady lub uszkodzenia towar w ramach reklamacji należy odesłać wraz z formularzem reklamacyjnym , fakturą lub paragonem zakupu w przypadku urządzęń również kartą gwarancyjną na adres: E-ESPRESSO.PL SP. Z O.O. , ul. Poprzeczna 3A, 62-035 Kórnik. Można również przesłać formularz reklamacyjny drogą mailową: info@e-espresso.pl lub faxem +48/61.649.13.18
4. W przypadku uszkodzenia urządzenia w trakcie eksploatacji w okresie gwarancyjnym prosimy o kontakt
telefoniczny z firmą, przed wysyłką towaru w ramach naprawy gwarancyjnej.